Veelgestelde vragen

De kans is groot dat jouw vraag al is beantwoord in onze FAQ. Zoek en gij zult vinden. Is jouw vraag niet beantwoord? Mail hem dan naar [email protected].

Hoe stel ik de VPN in op mijn Synology NAS?

Op dit moment bieden wij helaas nog geen ondersteuning voor de Synology NAS. Wij willen dit in de toekomst wel gaan ondersteunen, maar het is op dit moment onbekend wanneer deze ondersteuning gereed zal zijn.

Is het mogelijk VPN Nederland eerst gratis te proberen voor ik betaal voor een abonnement?

Dit is mogelijk, je kunt hiervoor contact opnemen met de support van VPN Nederland, zij zijn te bereiken per email op [email protected]

Waar vind ik instructies voor downloaden, installeren en activeren van de VPN Nederland apps?

Na het inloggen op onze website met je persoonlijke VPN Nederland account kun je onder “Download and Device Setup” instructies vinden voor het downloaden van de VPN Nederland apps voor de verschillende platformen en besturingssystemen.

Welke besturingssystemen worden ondersteund door VPN Nederland?

Op dit moment bieden wij bij VPN Nederland ondersteuning voor Windows (7, 8 en 10), MacOS, iOS, Android, Android TV en Kodi. Voor instructies voor het downloaden en installeren van de VPN Nederland apps kun je inloggen op onze website en kijken onder “Download and Device Setup”.

Wanneer komt er ondersteuning voor Linux?

Momenteel is de ondersteuning van Linux nog in volle ontwikkeling. Oftewel, we zijn er nog hard mee aan het werk.

Misschien heb jij wel interesse om de Beta-versie van de Linux ondersteuning te testen? Stuur even een bericht naar [email protected] en dan helpen wij jou daar graag mee verder!

Hoe update ik de VPN Nederland-app naar de nieuwste versie?

Voor je iPhone-, iPad- en Android-smartphone of tablet zal de update worden uitgegeven via de Play of App Store. In Windows en MacOS zal er een melding worden weergeven in de applicatie zelf met de vraag, of je de applicatie wilt updaten naar de nieuwste versie.