Veelgestelde vragen

De kans is groot dat jouw vraag al is beantwoord in onze FAQ. Zoek en gij zult vinden. Is jouw vraag niet beantwoord? Mail hem dan naar [email protected].

E-mailadres of email wijzigen

Mocht je tijdens de gratis registratie in de applicatie een verkeerd e-mailadres hebben ingevuld, kun je dit als volgt wijzigen:

Open linksboven in de applicatie het menu. Klik vervolgens op 'mijn account' (links onderaan in het menu), en klik op de knop 'Uitloggen'. Wanneer je weer een test account wil aanmaken, klik dan onder het activatiecode-veld op 'gratis inschrijven'.

Wil je het e-mailadres wijzigen van jouw account, log dan hier in op de website. Navigeer op de account pagina (op de website) naar Instellingen. Hier kun je vervolgens een email-wijziging aanvragen.

Is het mogelijk meer korting te krijgen?

Je kunt hiervoor een email sturen naar onze support afdeling, dit kan via email op het emailadres [email protected].

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

De makkelijkste manier om je abonnement op te zeggen, is door in te loggen op je account en te klikken op 'abonnement beëindigen'. Je kunt ook ons support-team mailen via [email protected], een van onze medewerkers zal je abonnement dan zo snel mogelijk beëindigen.

Wat moet ik doen als ik mijn activatiecode kwijt/vergeten ben?

De activatiecode kun je vinden onderaan in de activatie-email die naar je is verstuurd na het aanmelden. Daarnaast kun je ook inloggen op je account op de VPN Nederland-website en daar de activatiecode terugvinden. Als het nog niet lukt om je activatiecode te vinden, kun je altijd een email sturen naar onze support-afdeling op [email protected] dan helpen we je graag verder.

Welke betaalmethodes zijn beschikbaar voor VPN Nederland?

Op dit moment ondersteunt onze betaalprovider de betaalmethodes iDeal, Creditcard, Bancontact, overboeking en Sofort Banking.

Wat moet ik doen als ik de verificatie-email niet ontvangen heb?

Het kan tot 10 minuten duren voor je de verificatie-email ontvangen hebt. De verificatie email wordt automatisch door ons systeem verstuurd, daardoor kan het gebeuren dat deze wordt gezien als spam. Het kan dus zijn dat de email in de spam-box terecht is gekomen. Als dit niet het geval is, kun je altijd een email sturen naar onze support-afdeling op het emailadres [email protected], zij helpen je graag verder.

Wat te doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door te klikken op 'Inloggen' onderaan de pagina's en vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?'. Er wordt dan gevraagd naar je email-adres, waarnaar een email wordt gestuurd met een link om je wachtwoord te resetten. Als je er niet uitkomt, kun je altijd een email sturen naar [email protected], dan helpen je graag verder.

Waarom wordt PayPal niet ondersteund voor betalingen?

Op dit moment ondersteunt onze betaalprovider nog geen betalingen met PayPal, wij zijn bezig dit in de toekomst wel te gaan ondersteunen.

Wordt mijn account automatisch verlengd als de verloopdatum nadert?

Na het einde van je oorspronkelijke abonnement wordt deze automatisch verlengd en zal de dan geldende prijs van de dienst in rekening worden gebracht. Lees onze Algemene voorwaarden voor meer informatie.